Praktische vragen
Wat is de levertermijn van een matras, bed of boxspring?
De levertermijn is afhankelijk van de leverancier en varieert van 2 tot 8 weken in normale omstandigheden. Wij hebben soms bepaalde modellen op stock. Vraag ernaar in de winkel. Daarnaast hebben wij ook toonzaalmodellen die meteen leverbaar zijn. Toonzaalmodellen zijn bedden, bedkaders of boxsprings die een tijdje in onze showroom hebben gestaan.
Ik heb een slaapsysteem besteld in de winkel. Wat nu?
Wanneer je bestelling is aangekomen in ons magazijn, word je verwittigd door onze planningsdienst. Samen spreken we een leveringsdatum af. Ons eigen ervaren montage- en leveringsteam kan leveren en monteren bij jouw thuis. Dit kan op het gelijkvloers, maar ook op een 8ste verdieping mits een meerprijs voor een ladderlift.
Waar kan ik terecht met vragen over mijn bestelling?
Voor bestellingen die geleverd worden, neem je contact op met de klantendienst. Voor bestellingen die je zelf ophaalt, bel je best naar de winkel waar je je bestelling plaatste.
Op welke dagen en uren wordt er geleverd?
In principe kunnen we elke weekdag leveren, tussen 8:00 en 16:00. Er wordt steeds op voorhand een datum afgesproken samen met de klant.
De dag op voorhand geven we een specifiekere tijdsindicatie door via mail of sms.
Wordt mijn slaapsysteem gemonteerd?
Ons eigen ervaren montage- en leveringsteam installeert jouw slaapsysteem volledig. De leverings- en montagekosten zijn steeds inbegrepen vanaf een aankoopbedrag van 1.000 euro en bij levering binnen een straal van 50 km rond één van onze toonzalen.
Wat met mijn oude bed of matras?
Indien gewenst kunnen wij jouw oude slaapkamer meenemen wanneer we jouw bestelling komen leveren en monteren.
Hoelang heb ik garantie op mijn slaapsysteem?
De productgaranties zijn afhankelijk per merk. Wij geven onze klanten hoe dan ook de wettelijke garantie van 2 jaar met daarbovenop nog een jaar extra.
Daarnaast geven wij nog een tevredenheidsgarantie op jouw slaapcomfort. Dat wil zeggen dat je tot 100 dagen na levering van je matras de kern nog kan ruilen tegen een andere hardheid, van hetzelfde type matras. Meer over onze slaapcomfortgarantie kan je hier lezen.
Kan ik een offerte krijgen voor mijn nieuw slaapsysteem of een maatkast?
Absoluut. Je kan vrijblijvend in onze winkels een offerte laten opstellen door onze slaapadviseurs en verkopers. Samen met jou zoeken ze de best mogelijke combinatie uit.
Kan ik mijn bestelling opvolgen?
We geven bij de bestelling een geschatte levertermijn. De levertermijnen verschillen echter per product en per leverancier. Zodra we jouw bestelling hebben ontvangen in het magazijn, verwittigen we jou. Ofwel maken we een afspraak voor levering, ofwel haal je jouw bestelling zelf op nadat deze is toegekomen in de winkel.
Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen?
Dat kan in overleg met onze planningsdienst. Voor kleine bestellingen zoals textiel moedigen wij dit aan.
Hoe kan ik betalen wanneer er geleverd wordt?
We vragen bij de bestelling in de winkel een voorschot zodat je bij de levering nog een afgerond bedrag open hebt staan. Dit bedrag kan zowel cash, mits het minder is als 3.000 euro, met bancontact of met kredietkaart betaald worden. Het leveringsteam heeft een mobiele betaalterminal bij.
Wat zijn de betaalmogelijkheden in de winkel?
In onze winkels kan je zowel cash, met bancontact als met een kredietkaart betalen.
Al onze bedden doorstaan de bedtest!
Jarenlange ervaring en technische kennis op gebied van meubelen, boxsprings en slaapcomfort geeft de zekerheid dat je een kwalitatieve boxspring in vertrouwen koopt bij ons. Wij doorstaan de kwaliteitstest.
Maar doorsta jij wel deze bedtest?
Doe 'm hier!